tisdag 15 december 2009

Första inlägget på ett bra tag så tänkte berätta lite om vad jag har pysslat med det senaste.

Förra helgen alltså 10-13 dec var jag hos Mikaela, det var inte en allt för händelserik helg men väldigt mysig. På fredagen var jag med henne i skolan och efter det gick vi en runda på stan för att hitta julklappar som Mikaela skulle köpa, det slutade med att jag hade köpt 3 och hon inga. Lite senare bar det av till hennes föräldrar där vi tillbringade hela helgen. Det var en helg fylld av god mat, mysiga stunder, sex och lite annat smått och gott.

I månads gjorde Jag och Junior våran första longboard, det blev ett fint resultat men går att finslipas. Det vi kan tänka på till nästa bräda är att göra den mer konkav, mer lim och markera bättre, men som sagt man lär sig av sina misstag.

Just denna stund är det 60 tim kvar tills bussen mot Göteborg avgår och det är 11 dygn kvar tills jag träffar min Mikaela igen.

Peace out !

1 kommentar: